Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

9.3.09

I Dont Know

Kenapa lah aku masih mengharap? Single? And all these while. . .

Entahlah. Just, aku tak perlukan seorang yang bernama teman, for now.
Well, peliklah.

Dulu, "Kita ni ape?", "Would you be My Love?", "Xpelah, macam terpaksa je".
Sekarang, "Sory, busy tadi", "Fahamlah, ade event, study, bla bla. .",

Aku cakap bukan pasal diri aku, (je), but almost everyone pernah rasa. Bukan nak mintak simpati. Bukan nak jaja cerita. Bukan nak undang gaduh. Tapi, dah memang itu endingnya.

Walaupun "I don't know", aku still in a relationship, and aku tahu and aku sedar tu.
Tapi bagi parti lain, mungkin, "Aku dah single sekarang. Boleh buat apa aku mahu".


Aku menunggu waktu. Untuk sendiri. Untuk gembira lagi. Lama rasanya dah tak ketawa seikhlasnya, dan segirangnya. Jika aku tahu dan boleh ubah, inilah situasi yang akan berlaku.

Q: "Kita ni ape?", "Would you be My Love?", "Xpelah, macam terpaksa je".

A: "Kita kawan je. Not more than that. Sorry", "Humm, takpelah. I choose to be on my own, alone". "Dari menipu, lebih baik berterus terang".

Jahatkah dengan I don't know?
Hurhmm.

I just... Don't Know.

3 comments:

syaNa said...

sabar lah.. setiap yg dtg pasti ada sebabnya..

Ashraff Bennett said...

thanks, for the support.

hee.

chayyox2.

to myself, and all.

:)

cham's said...

it's easy huh? talk is cheap. diaorg tu lebih pandai ckp dari "menterjemahkan" not to show off but... if reti ckp trima kasih pun dah kira bagus ye tak?