Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

29.4.09

Sisa Semester 3 di UiTM.







Final, Final.

Semua orang pun tengah pening berFinal Exam. As for me, entahla. Semester ni, macam tak semangat, tak excited, tak best, tak confident. Ia bukanlah sesuatu yang bagus untuk dikatakan, tapi, entahla.

Pertama, Usaha. kemudian, baru Tawakal. Tapi, entahlah. CTU a.k.a Islam dan Komunikasi, ynag mana semester ini adalah yang terakhir, yang patutnya boleh buat yang terbaik, pun, ala Kadar saja.

Tapi, apa2 pun, aku mengharapkan yang terbaik. Insya Allah.

Esok, aku akan kembali ke Melaka. Menghabiskan sisa kertas exam. Dan menghabiskan sisa tugas sebagai Naib Setiausaha 2 KOMED, harapnya.

Banyak yang sudah berlaku, sejak aku last update blog ini. Tapi entahla. Untuk aku mengingati sendiri, pun begitu banyak.
Contoh manusia yang Lemah Ingatan ---> Ashraf Hafizuddin.

Cinta yang Kembali Bersemarak, Suka yang Baru Diputik, Menjadi 20 tahun, Sepuluh hari yang lalu, Cinta Pada yang Betul, Modelling Session, StoryBoard dan Grafik yang TAK menjadi, dan macam macam lagi.

For Jiha, I seriously like you, although we JUST met.

Semua itu, dalam lipatan Part 3. Dalam sejarah semester April 2009. Harapanku, Moga Penghujungnya adalah Bagus, dan Menarik, dan Ada Something REALLY GREAT, out of all this.

:P

No comments: