Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

14.6.09

Poker Face.

Kenapekah?!

aku begitu marah, sebab dah dua kali terpedaya. kenapa ada yang suka letak default pic mereka, gamabar yang hawt, padahal, in real life, tk lah hawt mane.

no, dont gt me wrong. aku okay dengan semua orang. segenap lapisan masyarakat. yang tak okaynye, kenapa perlu gambar orang lain, di profil. bila diminta ym, dipaksa tunjuk, yang sebetulnya, mengecewakan. aku taklah berharap akan Famous Celebrity bagiku. kerna aku sendiri tidaklah se"gah" mane.

tapi, sekurang kurangnya, do have a gut. letak gamba sendiri. aku salute orang yang edit. walaupun bukan gamba the reeal thing, at the very least it still shows, real thing. dari yang clearly dah letak gamba orang lain. and claimed to be him.

dan, frankly, soalan tu patut berbalas semula. KENAPA ADA YANG MASIH TERPEDAYA DENGAN TIPU HELAH LAPUK NIE? haha. i guess routine ku dah caught up to me.

;)

No comments: