Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

11.6.09

Result DAH Kua!!

And i AM freaking out!
Here I am, standing in front of my Auntie's computer. The full access to UiTM.edu, and I don't know. Maybe I am just FREAKING scared that I will not excel, this sem.

Usually, I will watched the result, together with my Bestiest, Fikri.
But he is away now, leaving me, all alone. Kesian juga pada dia. Excident. Nose Bleeding. "Acap, aku xcident mlm semalam. Teruk k. Smue pun teruk. Aku bedarah hidug, Yiq terseliuh . . .bla bla". Begitula mesej berbunyi.

Poor him.
Tapi aku masih perlukan seseorang untuk lihat bersama sama. Dan berkongsi, KEDUKAAN, atau Kegembiraan. Mungkin Mell. Atau Shariman.

And mungkin esok.
Takut!! Doakan aku, semua!

;)

2 comments:

padin said...

hows result?
oke?

Ashraff Bennett said...

hm.

mine?

entahla.

tak best pun.

dont wanna talk about it.

im not good as you lah, pakdin.

huu.

sedih!!

how was yours?