Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

13.6.09

Rain On My Parade.











yeap.
it was raining. fromkhamis, jumaat, and even today. and so does my heart. tklah my heart. im doing fine. hell. im doing great. having fun all the time, kat rumah. makan ditaja. keluar bila suka. that's what i love, being in KL.

"Biarpun kau begitu, hanya kaulah destinasiku...Kuala Lumpur".


the only rain is, well, my result, i guess. it's going down like hell. tak best. langsung tak best. macam kata Fazrul, "at least ko still DL, kan". tapi, entahla. aku bersyukur. SANGAT, SANGAT bersyukur. tapi jatuh yang teruk. almost 0.3. banyak jatuhnya. its not the "title" that im after. bukan bualan orang jugak. tapi, aku perlukan ini. untuk ibuku. familiku. adikku.

tapi, yang bestnya, aku dapat lihat result ku bersama Fikry. walaupun, entah. ia tak seperti yang ku harap lagi. mungkin tradisi ini tak perlu lagi, untuk sem hadapan. tapi, yang bestnya lagi. sebelum melihat result, aku sempat lagi berjalan bersama Shariman. dapat satu baju kemeja, and seluar. and it cost less. hee. and i can get to use my mic and earphone. and i got to taste that new KFC. unfortunately, tklah sampai mandi hujan pun. haha.

dan, setelah penat dan mahu mandi, Fikri telefon. dan kami pun pergi ke tempat lepak lama kami, CC Adam (di mana kami membesar. haha). and aku mendapat kejutan. entah. i guess aku dah terlampau biasa dengan Good result. mulai ini, aku perlu ~

a)humble
b)tak kisah orang nak kate ape.
c)BELAJAR, BELAJAR, DAN BELAJAR
d)dan BELAJAR tanpa tunggu last minute.

as the night still young, suddenly there's a plan of us, (Mel, Fikry and I) to go to club. haha. wanting to shake things off, aku pun tagged along. and it is HAPPENING. after not being there for almost 5 months, i guess. and i have fun. LOTS of fun. with Fikry, and Mel aje. and even though we're running late, but it was still hip and happening, and cool. and i met this young eighteen. sorry dude. but im over all this.

as we're heading home, kami berlepak di Barakah. and berjumpa rakan rakan Fikry. i guessed, memang dia dah moved on. and it is good for him. best juga lepak bersama mereka. cumanya, well, mereka adalah those yang cakap saja. jadi, tahan tahan je lah. dan 5.41 pagi, barulah ku tiba di rumah. PENAT!

1 comment:

ekyns said...

hehe..hai..hai...
sronok eh g clubbing aritu....hehe..
msti havoc kn..hehe..

a'a...dh dpt pn...
msuk 5/7 nie....acap dftar ble eh??
huhuh
dpt kos mgt record....huhuh..under information faculty...
a'a...kat shah alam ajer...dkat dh dgn umah....huhuhu

okies..thanz...u to...=)