Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

8.6.09

Late That Nyte.

After like, weeks spending timeless, hopeless days at home, well, the Boringness is getting to me. Well, who could be blamed, then? Orang yang tak mahu ambil aku kerja, atau aku sendiri yang tak berusaha bersungguh sungguh, atau keadaan?

Aku tak tahu, dan in truth, tak peduli. Cuti bagiku, adalah cuti. Extra pocket money would be fine, tapi, aku lebih mahukan pengalaman. Bekerja sebagai promoter, hmm. It's basically what I have done. Dont get me wrong. Aku menyukai kerja sebegitu. Cumanya, it is the experience I wanted. Mintak CiMB pun direject. Pengalaman gimana sih?

Sudahnya, apa yang aku buat, rutin harian (dan mingguan) ku adalah,

a)Bangun di kala 10 pagi, atau 11 pagi, atau 12 tengah hari.
b)Terus buka Chiko ku, dan beronline sampai 2, 3 petang.
c)Mandi kerana Zohor hampir sampai kemuncaknya.
d)Zati dan Si Mawas pada jam 4.30ptg.
e)Arianna dalam Matahari jam 6.30 ptg.
f)Malamnya, keluar atau menonton TV lagi.

Itulah rutinku.
Tapi ku gembira. Sekurangnya, masa di rumah lebih best. Haha.

Tapi bukan rutin bosan aku mahu story. Tapi berita gembira aku mahu kongsi.
Semalam, setelah berDanau Kota bersama Mel, dan Jiha yang as always, Beautiful dan Alice, aku pun online.

Rakan Ym ku untuk dua tahun (atau lebih) beritahu, result UiTM officially akan di announce, 11hb. Tapi, secara unofficially nya, aku boleh suruh rakanku itu check.
Tapi aku takut, adakah ia akan seperti dahulu? Mungkinkan aku kan jatuh? Ku beranikan diri dan beri number Matrix. Dan.

"Ape yang saya boleh kata, Tahniah!"

YEAY!! Bkan niatku untuk takabbur, tapi aku betul2 mahukannya. Untuk ibuku. Untuk kewangan ku. Untuk masa depan ku. Tapi that as far as it goes. Untuk result sebetulnya, ku masih menunggu seperti rakan rakan lain.

Apa apa pun, A VERY HUGE THANK YOU to DANIEL TEGISUKI. As for yourself, dont worry, it would turn out better, after this. Selempang kuning hanyalah sekadar selempang.

2 comments:

Teddy Reezwan said...

hehe...dah update blog erk. Hu hu..selempang tu kaler pink la sayang. tapi ade corak emas.. i dah ilang dah semua tu.. neway tahniah tau.

Ashraff Bennett said...

hum.

oh, its pink?

haha.

malu aje.

well, thanks a bunch lah.

for telling me the hints.

NOW FOR THE REAL THING!

LUSE!!

TAKUTS!!

*p/s ~ FOR ALL UITM STUDENTS WHO IS READING THIS, A VERY MUCH GOOOD LUCK!!