Sang Penulis.

My photo
Pelajar Semester 3, Kewartawanan. Suka memasang impian dan cita cita, tinggi menggunung.

16.7.09

not what it seems.



hm. rumours has it that our uni case has gone even in the newspapers. everyone was like, rather mad at the pengarah kampus. as he keeps saying, "kita okay. kita tak bole close". fuck!

honestly, i really dont care. i mean, yeah, it is about our health. dan kami berada di tempat yang, casenya dah pun mencecah 10 orang. lecturer, di pihak yang lain berkata, "semuanya masih terkawal. mungkin disebabkan construction".

again. i dont really care. yang nyata, bebudak nih, nak cuti. aku pula, bukannya aku tak mahu pulang. dan bukannya aku mahu kan kematian. tapi, aku percaya, as long as you know how to take care of yourself, not expecting anything, and not exposing yourself to the threat, you are going to be just fine.

tapi tulah. di samping kesibukan orang berH1N1, aku pula terperangkap dalam drama lecturer. "macam bodoh". the lecturer even said. bukan nak mengata, tapi cuma mahu menegur. dan kerana aku terlampau baik, aku hampir kantoi, di mana, ada kondom dalam laciku. and my roomies think all that is funny. FUCK!!

ikut hati. aku mahu saja pulang. release tensi. lupa masalah. tapi bukan sekarang. biarlah KL merindui aku, dan aku rindukan KL juga.

those who read, do pray for all of warga uitm, a bright pink of health. and for things to get soo much better.

xD

2 comments:

Teddy Reezwan said...

apakah kondom berada di dalam laci.. hik hiik

Ashraff Bennett said...

haa!

yang tu, kie tataw knape.

and the kid didnt even say sorry.
fuck.